17 mars 2014

En ny vecka

Såhär ser jag ut idag! När jag lockade mitt hår så glömde jag helt bort att jag hade "pannlugg" så locken åkte ända upp i hårfästet. Det blev ju värsta 60-tals looken! Vad tycker ni om håret? Snyggt? Fult? Sött?

En helt vanlig måndag har det varit. Orkar inte gå in på detaljer eftersom det skulle bara tråka ut er. ...och det är nu det sista jag vill göra! Sååå vad ska jag berätta för roligt åt er idag då? Hmm.... Enda jag nu har att berätta för tillfället är att jag ska gå på en promenad med Jennifer. Jaa ni hör ju vad intressant liv jag har haha. Roligt är det iaf att det är många som orkar titta in här varje dag fast det är lite sämre uppdatering vissa dagar. För det är ju Ni som gör så att jag orkar blogga varje dag!

Jaaa det blev ett väldigt blandat inlägg men, va sku he göö naa!? Hehe. Nu måste jag sticka. Bye!

4 kommentarer:

  1. kan du göra en room tore eller va dee nu heter.. när du visar ditt rum: film/foton. och på samma gång så skulle det vara intressant att se hur och var du förvarar dina kläder.. ;) suuper fin blogg! läser den varje dag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa-a duu... jag har läänge lovat en s.k "room tour" men det har aldrig blivit av eftersom jag orkar aldrig fixa i mitt rum till 100% och då känns det som om det är så "ostädat". Om du förstår vad jag menar? Vi flyttade in i huset då jag gick i tvåan och jag har i princip samma prydnader och sånt ännu så det är ganska "barnsligt" om man säger så. Meeen visst, nog kan jag säkert göra det! :D

      Och tusen tack, snälla du!! Vad roligt att höra :D

      Radera
  2. Svar
    1. Tack ska du ha, fina du! :)

      Radera