4 mars 2014

Fastlagstisdag

Hejsan! För tillfället sitter jag och smaskar i mig massa knäck. Jag äter bara knäck en gång om året och det är just denna tisdag - fastlagstisdagen! Någon som vet varför vi firar fastlagstisdag? Jag bara bryr mig om de goda bullarna man får så jag vet ärligt talat inte varför man firar fastlagstisdag. Haha vissa sitter väl och skrattar åt mig nu...

I alla fall. Vad ska ni göra denna tisdag? Jag skippar fastlagsjippot vid lågstadiet och åker iväg på dans istället. Bra det också! Nu ska jag sätta igång med läxorna och senare kolla ett TW avsnitt. Trevlig tisdag!
Tråkig bild. Men har inget annat att bjuda på idag. Tyvärr. Men ni ser ju dagens enkla outfit iaf!

2 kommentarer:

  1. Kan du göra ett inlägg vad du lockar ditt hår med och hur du gör?
    Jätte bra blogg! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa men det kan jag göra! Ska försöka göra ett sånt inlägg åtminstone till helgen :)

      Och tusen tack, snälla du! :D

      Radera