22 mars 2014

Fredag och lördag

Heeej på eeer! Har inte alls uppdaterat mycket men idag ska jag blogga mer. Lovar!

Inatt sov jag och Fanny hos Anna. Vi hade som vanligt vår let's dance-kväll. Haha vi har det alltid så roligt!! Jag fick för mig att börja dansa PRECIS som dansarna gjorde och det resulterade i massa videor som är heelt crazy där jag står och dansar salsa hahaha. Såg sedan efteråt alla the Prince and me (tips!) filmer. Imorse åt vi ett gott morgonmål och sen så slappade vi bara. Nu sitter Anna och jag här vid mitt, fanny for just hem men Anna ska nog vara här ända till natten. Vi hann med en photoshoot idag och bilderna blev sååå fina! Måste ta och visa er sen. Alltdså HUR kan alla mina vänner vara så snygga?!?

Vi ska nu hoppa på moppen och åka iväg och köpa något gott men något mer har vi inte planerat inför kvällen. Saras familj ska också komma hit. Bra lördag det här. Hoppas ni haft/har en lika bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar