27 mars 2014

En torsdag med vänner

Gokväll! Hoppas ni haft en riktigt bra torsdag, för det har jag i alla fall haft! Janina och Nilla kom hit efter skolan och vi startade helgen redan idag och åkte och köpte lite smått och gott för att se film. Lazy thursday kan man verkligen säga! Men sånt är verkligen roligt för omväxlingens skull. Detta måste vi göra om brudar! Och förresten. Båda har skaffat blogg åt sig. HÄR hittar ni Janinas och HÄR hittar ni Nillas. Gå in och skriv en fin kommentar vettja! Så kul att några av mina vänner bloggar.
 
Så lat som jag varit idag så har jag inte alls haft orken (eller tiden) till att göra klart min uppsats om alkohol. Jag har en sida klar men jag vet som inte liksom vad jag ska skriva mera. Förslag? Alla åttor är med i en tävling och den som har bästa uppsatsen vinner en Ipad. Känns ganska så lockande att vinna hehe.
 
God natt allesammans och sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar