31 mars 2014

Hundvalp och jag idag

Har ni sett något så sött förut?! Tror inte det! Victorias har just nu fem valpar och alla är sååå söta. Valpen som är på bild så ska de behålla. Åhh så söt! Kan liksom inte sluta säga det haha. Och när det dessutom är fem stycken som tållar på mellan fötterna på så blir man ju helt kär i dem alla haha.
 
Sista bilden är hur jag ser ut idag. Väldigt slapp och ledig klädsel, men så ska det vara ibland. Där ser ni ju lite hur min frisyr ser ut. Tog faktiskt inte länge att göra. Runt fem minuter eller så. Många frågar mig ofta hur jag lärt mig att göra olika frisyrer och som svar på den frågan är nog bara att övning ger färdighet. Jag älskar att fixa andras hår och testa på nya saker så det är väl så jag lärt mig. Mamma är helt ärligt kass på att göra flätor så när jag var mindre var jag ju tvungen att laga på mig själv om jag skulle ha en inbakad fläta.
 
Nu ska jag stänga av datorn och bänka mig framför TV:n. Ska försöka komma mig tidigt i säng ikväll. Gute Nacht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar