4 mars 2014

MOWGLI

Har ni sett en så konstig katt förut? Här på bild har ni Mowgli då han sover. Jepp. Såhär sover ALLTID våra katter. Kan ännu tillägga att det här var en väldigt söt bild av han. Jag har såå hemska bilder på våra katter där deras hörntänder sticker ut, ögonen är öppna, de ligger på rygg och till och med dreglar! Fräscha katter vi har. Förutom det så är de väldigt mysiga.

Nu ska jag bädda mig ner under täcket och se TW. Är heeelt slut i benen, och tror jag kommer vara ännu mer lemin imorgon. Hur ska jag komma mig ur sängen imorgonbitti?! Jaja, det problemet får jag ta då. God natt allihopa!

6 kommentarer:

  1. Söt kisse! Min katt ligger oxå ALLTID så. Fattar inte om det är bekvämt eller hur de har kommit på att de kan ligga på det sättet... Söta är de i alla fall❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi jaa, Mowgli är väldigt söt ;) såg ditt meddelande och bilden på din katt. Så sööt den var! :D

      Radera
  2. Känner igen det där haha! Så där sover min katt Simba rätt ofta också ;) Tycker det är så sött!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha det måste ju vara väldigt vanligt bland katter det här antar jag ;) jaaa, det är sjukt sött!

      Radera