9 mars 2014

Rolig söndag

Hejsan! Lite sen uppdatering men det gör väl inget? Har haft en riktigt rolig söndag idag. Började morgonen med gott morgonmål och lite läxläsning. Åkte sedan iväg och kollade på när Anna spelade golf. Duktig är du! Och för ovanlighetens skull så har jag "tränat" idag. Fanny är borta denna helg och hade ingen som kunde dra hennes gymppa så då frågade hon om Anna och jag ville ställa upp och fara istället. Vi tvekade nog en stund eftersom vi aldrig dragit en grupp tidigare. MEN man ska ställa upp för sina vänner så vi åkte iaf. Var jättenervös men det gick hur bra som helst! Efteråt åkte vi till mäcken och hämtade mat.

Jag har haft en såå kul söndag. Ett riktigt bra avslut på denna helg!

4 kommentarer:

  1. Vad tränar Fanny för grupp? I vilken sport och vilken ålder?kan man faktiskt dra gympa träning då man är så pass ung??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon har barn mellan typ fem och tio år. Och det är en grupp där de leker, dansar, har redskapsgymnastik m.m
      Joo, jag känner nog flera i min ålder som har det :) Själv skulle jag också kunna tänka mig att dra en dansgrupp.

      Radera
  2. Lät som en bra söndag:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp! Den var riktigt braaa :D

      Radera