7 mars 2014

"Scarf"

Tanken var att vi skulle ta några snygga bilder på den här "scarfen" (den har nog ett speciellt namn men har googlat i en evighet nu så orkar inte söka mer heh) meen när man har Anna som fotograf är det då verkligen inte lätt att vara normal kan jag säga er. Haha ni ser ju själva. VARENDA bild blev såhär. Nåjaa ni ser ju hur glad jag är i alla fall!
 
Nu är vi genom frusna, och våta, efter vår åktur i regnet. Måste säga att det gick förvånansvärt bra med allting. Glömde dock att blinka enstaka gånger men det ska jag bara nöta in och så sitter det där sen resten av livet. Annars gick det bra! Vad gör ni läsare ikväll? :)


8 kommentarer:

  1. Härliga bilder :)

    Här ska det firas fredag med pizza och Let's Dance :) Ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacktack! :D

      Nej men vad mysigt! Å tack detsamma! :)

      Radera
  2. Hej vem gick ut ur Let´s Dance? Gärna en bild på dom! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var hon där simmerskan Emma. Vill ni att jag gör ett inlägg om vem jag hejar på och vem jag tror går till final? :)

      Radera
  3. Menar du en "bandana" ?? Bra blogg Carro!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha joo, det var det jag menade! ;)

      Och Tack så myki, snälla du! :)

      Radera
  4. Ja nog kan du om du vill. Btw var det bara ett par som åkte ut?

    SvaraRadera