13 mars 2014

Sminkborttagningsmedel

Någon som hatar att tvätta bort sminket på kvällarna? Jag är en av dem i alla fall. Att få bort Foundation är ju heller inte det lättaste. Man vill ju få bort precis ALLT och det kan ju ta sin lilla tid och ibland har man ju inte riktigt den tiden (oftast är man ju trött på kvällen). När jag var hos Anna och skulle sova över så tog det jättesnabbt för henne att få bort hennes smink men för mig tog det mycket längre. Jag fick prova hennes dermo-sminkborttagningmedel och det gick ju hur snabbt som helst att få bort! Precis ALLT far bort redan på första gången. Dessutom är den gjord av naturvänliga produkter och är inte alls skadlig för huden.

Bästa sminkbortagningsmedlet jag någonsin provat. Och dyrt är det verkligen inte! Skulle minnas att det kostade runt sex euro. HÄR hittar ni det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar