15 mars 2014

Snedpannlugg

Såhär blev min nya frilla! Verkligen inga stora förändringar men mycket fräschare blev det. Tog endast topparna, tunnade ur det lite och snedpannlugg. Jag gillar det och håret känns sååå fräscht! Måste börja gå till frissan oftare så att inte mina toppar hinner bli så slitna... Vad tycker Ni om håret?
 
Min frisör vet precis hur jag vill ha det så jag är inget annat än jättenöjd. Och bra är väl det?! Hade en riktigt trevlig pratstund med henne om frisörslinjer och kosmetologlinjer m.m Fick många tips och jag börjar alltmera veta vad jag vill efter högstadiet. :)


8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Taack så mycket,Martina! :D

      Radera
    2. Håller med, riktigt fint:)!

      Radera
    3. Nemen tack så myki! :D

      Radera
  2. Fint!☆ Vem är din frisör? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! :D

      Ica heter hon. Hon har sin frisörsalong där nära medicenter i stan. Jättebra är hon!

      Radera
  3. Jätte snyggt! // Malena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nemen tack så mycket! :D

      Radera