30 mars 2014

Yesterday

Har inget speciellt att komma med idag så därför bjuder jag på lite bilder från igår. Anna och jag var först uppe (som vanligt då) så vi ville överraska de andra med frukost. Jag älskar stora frukostar! Fanny var sedan tvungen att åka på träningar, men vi andra åkte och fotade istället. Victoria fick lite tråkigt av att bara se på då jag blev fotad så hon tog min mopo och övningskörde lite. Hon får nog börja skaffa kort snart tycker jag! Alla var super hungriga och Victoria var så snäll och erbjöd sig att laga mat. Super gott blev det! Du borde ju bli kock, haha. En jätterolig dag hade jag. Borde vi kanske göra om det snart? Det tycker jag iaf!
Fick lite påskfeelis av dessa färgglada muggar.
De ee smörgååås de ska vaaa! Hatar yogurt.
Victoria satte sig och solade en stund medans Anna och jag fotade. Åh så skönt vårväder det var igår! Hoppas det håller i sig.
Jag tror nog Victoria blev ganska så sugen på körkortet nu.
Vi fick en briljant idé och kom på att vi skulle ta snygga bilder med min mopo. Dock såg idén lite bättre ut i huvudet...
Det värsta mina kompisar vet är när de ser mig plocka fram datorn för då vet de att jag kommer blogga och att det kommer ta en stund.
Ahh så gott det här var!! Det är Victoria som är kocken bakom den här måltiden.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar