14 april 2014

14.4.2014

Hej allihopa!

Jag har dragit på mig en rejäl förkylning. Igen. Känns som om jag har något fel hela tiden. Igår började det klia i ansiktet och jag fick lite röda utslag. Jag hoppas innerligt att jag inte har samma virus i kroppen som jag hade för någon månad sedan. Det var verkligen inte kul kan jag säga... Igår låg jag mest och kollade film och serier. Såå skön söndag! Den har måndagen har varit också ganska skön måste jag säga. Behövde inte vara med på gymnastiken så övade på finska prov och åt smörgås istället, så nu behöver jag inte läsa så mycket ikväll. Härligt med en slapp måndag. Ska bara ta det lugnt försöka vila bort förkylningen. Vill ju vara frisk till påsken då vi har massa roligheter inplanerade.

Kan någon snälla ge lite filmtips åt mig? Känns som om jag kollat igenom alla filmer de har på swefilmer. Igår då jag skulle kolla på något så hittade jag inget intressant så det blev step up filmerna som jag redan sett hundra gånger. Men bra filmer går alltid att kolla på om och om igen.
Superbra då man kan köpa mellanmål i skolan. Behövs de dagar då man är extra hungrig.

2 kommentarer:

  1. Lord of the Rings- triologin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Ska ta och skriva upp det på min "filmer-jag-ska-se-lista" ;)

      Radera