23 april 2014

23.4.2014

Åh så härligt väder det är idag också! Dock blåser det lite mer men huvudsaken är att det är varmt. Efter att vi skrivit klart tyska provet (som förövrigt gick superbra) så gick vi ut och satte oss i solen. Så härligt att sitta ute och bara prata strunt med mina fina vänner. :-) På bild har ni mig och Janina när vi var ute idag på rasten.
 
Ikväll ska inte göra något. Bara ta det lugnt. Ska läsa lite och så ska jag börja kolla 90210. Jag har gnällt ett bra tag nu på att jag inte har någon serie att kolla på men då tipsade Anna mig om den serien så tänkte ge den en chans. Tycker det är väldigt svårt att hitta nya bra serier efter jag såg OTH. Ingen annan serie slår den!

4 kommentarer:

  1. du hadd me ti ta 150 bildre o lag upp bara ett!? :´(

    SvaraRadera
  2. JA 90210!! De va ja som tipsa den ti Anna. ;) int alls lika bra som one three Hill men no blir man beroende av den Haha. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahah ;) nää inget slår oth men tycker serien är nog helt okej :) bra tidsfördriv ;)

      Radera