27 april 2014

27.4.2014

Hej sötnosar! ♥ Vad har ni gjort denna soliga söndag? Själv har jag bara tagit det lugnt. Suttit i solen och läste lite. Det slog mig mittiallt att jag har en uppgift ogjord i FOFI så fick lite panik men jag gick snabbt in och hämtade kameran och försökte komma på ett tema jag skulle ha. Jag hade tänkt mig något häftigt som skulle ha med mode att göra men nu när jag fick så lite tid så valde jag temat blommor istället. Jag gillar att fota blommor så det passar ända ganska bra. Här under ser ni några av bilderna. Inte det lättaste att hitta några blommor den här årstiden men jag får väl gå och köpa en knippe tulpaner i värsta fall. Eller det kanske borde stå i bästa fall.

Nu ska jag krossa min medicin (jaa som ni kanske redan vet så kan jag inte svälja en hel tablett, jag krossar den istället) och sen ska jag gå ut i solen. Måste också till fammos och vattna blommorna. Jamen där har vi det! Nu kan jag fota mera blommor haha. Resten av kvällen ska jag spendera i en solstol. Bra söndag!

2 kommentarer:

  1. Du är så bra på att fotografera!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj tack ska du ha! Jätteroligt att höra! :D

      Radera