24 april 2014

4 km

Ser ni? SER NI?! Idag kom jag mig ut på en fyra kilometers länk - duktig känner jag mig! Har världens sämsta kondis så tänkte börja träna upp den. Jag vill ju inte bli sist på cooper-testet heller, haha. Orkade längre än vad jag trodde jag skulle orka. *Stolt* Sprang till fammos för att vattna blommorna och så sprang jag hem (+ en liten omväg). En väldigt passande sträcka åt mig! Och om ni undrar hur jag kan ha tagit dessa bilder så kan jag säga att Fia var med som sällskap. Hon och Anna är min personliga assistent! ;P
 
Nu ska jag sminka av mig, ta min medicin (som är så fruktansvärt äcklig så jag menar spy varenda gång jag tar den), äta kvällsmat och sen ska jag ta och söka mig till sängs. Sov sött!

2 kommentarer:

  1. Varför tar du medicin? :) bara undrae sen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har massa utslag i ansiktet nu igen så jag var till läkaren och kollade upp det och jag verkar ha något virus i kroppen så då jag håller på att bli förkyld och har dåligt immunförsvar så bryter det ut. Inte så roligt måste jag säga... :/

      Radera