12 april 2014

40-års kalas


Idag fyller mamma 40 år så här har vi firat för fulla muggar! Grattis mamma!! Det har plingat på dörren hela dagen och just så for mommo, moffa och Maggie hem. Jag är proppmätt - som alltid då haha! Snart kommer Sara och hennes familj hit för att fira mammsen. Vi ska på samma gång beställa efter klänningar till konfirmationen och till ett bröllop. Dock vet jag inte vilken klänning jag riktigt vill ha... Eller faktiskt så hittade jag en söt en hos sheinside. Det var kärlek vid första ögonkastet haha. Den är P.E.R.F.E.K.T. Verkligen sååå fiiin!!

Ska slita mig från datorn och hänga med Anna en stund. Hörs senare finaste ni!

4 kommentarer:

  1. Hejsan, skulle du kunna göra ett inlägg på ALLA bloggar du läser, inte bara dom bloggar du läser varje dag. Utan verkligen ALLA.
    haha javet de kanske är svårt, men försök ditt bästa! :) fin blogg annars!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig!
      Jamen det kan jag göra! :D och tack ska du haa!!

      Radera
  2. hur långt tid är leveranstiden från sheinside?

    SvaraRadera
    Svar
    1. No idea! ;) nejmen jag tror runt två veckor brukar det ta :)

      Radera