6 april 2014

Activexpo-mässan

Jaa hörni var ska jag börja? Kan säga i alla fall att dagen varit superrolig! Vi kom dit för att få träffa Maria MEN allt var verkligen SÅ dåligt planerat (alltså inte från vår sida utan från arrangörernas sida) så vi var tvungna att vänta på henne i en timme i en smockfull kö. Kan säga att vi var längst framme kön när man skulle få fotas med henne, men såklart så tar de alla andra runtomkring montern istället för från kön. Kön var säkert 20 meter lång (på ett ungefär då) och det var massa folk som fått vänta länge. Och då tar de INGEN från den kön som får gå och fota sig. Nej alltså det var så bittert så alla var ju helt förbannade efteråt haha. Men vi fick iaf se henne på en halvmeters avstånd och jag kan nog säga er att, gud vilken härlig människa hon är! När hon stod på scenen log jag bara för hon var så härlig. Nästa gång jag ser henne (när det nu blir...) så tänker jag prata med henne lääänge. Hon har så mycket roligt att säga hela tiden och allt hon gör blir bara så roligt. Jaa ni fattar säkert vad det är jag menar! När hon lämnade mässan gick vi och kollade runt och så spelade vi lite golf. Haha kan nog säga att det blir nog ingen golfspelare av mig. Anna försökte nog lära oss allihopa men vi var väldigt omöjliga elever kan jag säga... Efteråt gick vi till Subway på mat. Jätterolig söndag!

Någon av er som var på mässan? Träffade ni Maria? Fick ni ta bild? Måånga frågor haha.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jamen det var det verkligen! :D

      Radera
  2. Nej, var inte men min kompis Alva i två klasser under mig var och hon tyckte det var super:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa det var verkligen super! Dock var ju den långa kön inte så rolig att stå i men allt annat var hur bra som helst! Hon är verkligen härlig Maria! :D

      Radera