4 april 2014

ÄNTLIGEN HELG!

Vet ni hur efterlängtad den här helgen har varit? Jag har inte ännu riktigt vant mig med att vi flyttat fram klockan så jag går jättesent och sova, och sedan är jag tvungen att stiga upp tidigt. Jag är en sån person som vill vara precis hela tiden utvilad och pigg (egentligen, det vill väl alla?) men jag klarar knappt av en vecka med dålig sömn innan jag blir sådär riktigt på dåligt humör och inte kan koncentrerar mig på andra saker än att jag är trött. Jag måste få mycket sömn!! I helg kan jag, tyvärr, inte ha någon sovmorgon. Imorgon ska jag vara borta hela dagen på någon rippisak och bussen startar klockan nio (kill me!) och vi är där till kvällen. Så sjukt irriterande när det väl händer något i stan så måste vi då vara borta. ....Och jaa för er som kanske inte hört så kommer Maria Montazami (!!!) hit till vår lilla stad. Jaajaa, det är väl bara att ta och bita i det sura äpplet och åka iväg på utfärd istället....

NU ska jag åka till stan med pappsen och syrran! Min telefon har gett upp så jag är nog tvungen att skaffa mig en ny nu. Så kan ni snälla ta och hjälpa mig; VAD I HELA VIDA VÄRLDEN SKA JAG KÖPA FÖR TELEFON? Jag vet inte om jag vill ha en IPhone eller en Samsung, men iaf inte en Nokia. Så kan ni snälla ta och hjälpa mig? Vad har ni för telefoner? Funkar de bra? Efter jag varit och kollat telefoner så åker jag till Annas på myskväll.

Ha en bra fredag!
Mitt vanliga fredagsflin! ;P

10 kommentarer:

  1. Samsung galaxy s2, funkar superbra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just precis...! Tack för tipset, Linn! :D

      Radera
  2. Jag kommer ihåg när du hade fått den magenta färgade telefonen for along ago:) Hoppas du hittar en ny som du gillar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa det var väääldigt längesen :) Jepp. Hittade en som föll mig i smaken. ska visa den idag! :D

      Radera
  3. köpa en iphone tycker jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kollade på en men expediten rekommenderade Samsung och jag visst inte ens själv om jag ville ha en Iphone eller en Samsung, så då blev det Samsung! Vi kom framtill att den passade mig bäst :))

      Radera
  4. Vad har du emot Nokia?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inget emot det men alla telefoner jag haft så har varit Nokia och den senaste jag hade så slutade fungera innan mitt "kontrakt" hade gått ut. Därför rekommenderar jag er att inte köpa en Nokia Lumia. De slutar funka så snabbt... :/ :)

      Radera
  5. Vad för samsung köpte du? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. En Samsung S3 eller vad de nu heter xD

      Radera