22 april 2014

Njuter av vädret

Vilket underbart väder det är idag! Var till läkaren mitt på dagen och kollade upp mina utslag och efter det åkte jag hem. Orkade verkligen inte åka tillbaka till skolan för att sitta på en mattelektion när det var så fint väder då man lika bra kunde ligga och sola istället. Såå har hängt på balkongen idag och solat. Jisses vad solen är stark! Har suttit tre timmar i solen så nu har jag röd näsa. Inte bra... Måste smörja in mig nästa gång.

Nu kommer jag just hem från en tung cykeltur till butiken. Att cykla är så jädrans tungt nuförtiden då jag tar mig runt bara med mopon istället för cyklen. Svängde också in via biblioteket och lånade en bok. Älskar att läsa böcker utomhus, man lever sig in i boken såå mycket bättre. Ska gå och sätta mig i solstolen igen för att börja läsa. Gå ut och njut av vädret ni också!
Glass + bok + sol = perfekt tisdag!

10 kommentarer:

  1. Är boken bra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt inte kommit så långt ännu :)

      Radera
  2. Jag håller med dej om vädret!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det är verkligen super härligt!! :D

      Radera
  3. Svar
    1. Aaa verkligen!! :)

      Radera
  4. Du borde läsa "systrar" av samma författare! Eller du får ju välja själv men jag tyckte den var svin bra :) // Malena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för tipset! Är glad över varenda tips jag får! :D

      Radera
  5. Åh, så härligt att våren är här!!!! Det bästa måste ju vara att få läsa utomhus!! Att bara få njuta av värmen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa jag håller verkligen med dig!! Och det där att läsa utomhus är ju bara sååå härligt. Utan en bok skulle jag aldrig kunna sola, det blir lite långtråkigt tycker jag ;)

      Radera