5 april 2014

En dag vid Pörkenäs

Hahaha denhär bilden alltså... finner inga ord haha. Ser ni Erik där bakom oss? Haha kan inte sluta skratta.
Hej finisar! Sen uppdatering men har varit fullt program hela dagen. Steg upp redan halv åtta och åkte till Pörkenäs klockan nio. Dagen började riktigt tråkigt och jag trodde aldrig jag skulle få åka hem. Sen på eftermiddagen hade vi det riktigt roligt med MASSA skratt. Härliga vänner jag har! Mina mungipor är helt sjuka nu efter denna dag haha. Men det är väl bara ett bra tecken, I guess. Tror själva rippilägret kommer bli svinkul! Förutom att vi skrattat så har vi suttit på lektioner (trodde jag skulle dö av tråkighet) och så har vi typ bara ätit. Om vi ska äta så där mycket under hela rippiveckan så kommer jag gå upp flera kilon, haha. Var där ända till klockan sju ikväll och kom hem till mammas 40-års kalas. Jag är svintrött och vill och sova men det är så mycket folk här just nu så jag kan inte. Det är till och med mera ljud än vad vår klass brukar ha. Och jaaa, då är det väääldigt mycket ljud!
 
Nu ska jag ladda inför söndag och för att träffa Montazami imorgon. Men först ska jag ta en dusch så jag är fräsch när jag träffar Hollywoodfrun. Någon som ska dit? Nu ska jag ta natten. God natt!

4 kommentarer:

  1. Frågar du dina klasskompisar innan du lägger upp en bild som de är med i? Läser de din blogg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså när det gäller någon jag inte publicerat på bloggen förut frågar jag alltid före men som mina klasskompisar (t.ex Janina, Manda, Bella eller någon annan) vet när jag tar fram telefonen och fotar så är det antagligen till bloggen. Sen när de ser bilden så säger de om jag får lägga upp den eller inte. Om de svara nej så då lägger jag verkligen inte upp bilden. Just den här bilden som var till inlägget så var en bild som var riktigt planerat till bloggen. Först fotade vi inne men då sa killarna att det är bättre ljus där ute så vi kunde gå ut och fota till bloggen. Haha! Och joo, de flesta nog :)

      Radera
  2. Hej!
    Jag har undrat på en sak ett tag nu, vad kan man ha över en fästklänning på t.ex avslutningen/konfirmationen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där är ju lite beroende på klänning men själv tycker jag att en kavaj eller en blazer över är snyggt! :) Men som sagt, det är beroende på hur klänningen ser ut :)

      Radera