15 april 2014

Dansgänget

Bästa dansgänget ♡
Hello! Kom just hem från dans. Detta var sista gången och jag måste nog säga att vi har haft så roligt på varenda danslektion. Jag har lärt känna nya fina människor ännu bättre så en väldigt rolig danstermin har det varit. Och tack till Julia som orkat med oss haha!

Nu ska jag prova lite kläder och sen ska jag slå på radion för att lyssna på Jannike och Michelle. Det ska bli roligt att lyssna på lite annat än det vanliga som brukar komma i radio. Tycker de är så duktiga och inspirerande Jannike och Michelle. Riktigt fina förebilder.

8 kommentarer:

  1. Nog är det väl Nattis hon till vänster om dig? Iaf är det någon som liknar henne...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp det är nog hon! :)

      Radera
  2. Vad du är duktig, vill också kunna gå i spagat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nej men tack! Dock sitter jag verkligen int rakt här i spagat men var inte tillräckligt uppvärmd. Det är nog bara att sätta igång och börja stretcha varenda dag så kommer du nog ner till sist ;)

      Radera
  3. Ladda upp flera dansbilder! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr har jag inte så många fler... eller jo jag har väl några men alla ser exakt likadana ut så det är nog inte så stor vits... :)

      Radera
  4. Ladda upp i färg några :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, ska försöka komma på ett inlägg :)

      Radera