29 april 2014

Nästa läsår...

Ååhh nu äntligen kan jag berätta!! Som det står i rubriken så ska jag, och några andra åttor (eller vi är ju nior då), vara vänelever nästa år åt sjuorna. Ska bli jättekul! Ser verkligen framemot det. Så ni som börjar i sjuan nästa år - kanske jag blir din vänelev och då måste ni handskas med mig haha. Hjälp vad roligt det här kommer blir! Och som Elin skrev på sin blogg har vi varit tysta i en vecka och jag kan säga er att det har varit vääldigt svårt. Brukar inte kunna hålla tyst när det är något roligt på gång så jag är glad att jag kunde hålla truten haha. Någon av er som börjar sjuan nästa år? :-)

5 kommentarer:

  1. Jag börjar... ;-) Kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nemen så kul!! :D

      Radera
  2. Jag med! Ska bli skitkul att träffa er igen, saknade nog allt väldigt mycket när vi slutade dansa. Hoppas du får det bättre som vänelev nu i sursik än vad jag fick det som femma...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Nog tror jag att det blir bra :D

      Radera
  3. Jag ska börja i 7A :))

    SvaraRadera