21 april 2014

Finkläder och myskläder

Haha alltså den här bilden.... Jag sov över hos Anna natten från lördag till söndag och fammo skulle ha kalas på söndag så jag var tvungen att ställa mig vid Annas på söndagsmorgon för att hinna. Vi vaknade SÅ sent och jag blev så stressad! Vanligtvis brukar vi vakna jättetidigt men tydligen var vi för trötta så vi sov mycket längre än vad vi brukar. Men men, jag hann sminka mig och locka håret så det var huvudsaken. Vi hann till och med vara och fota. Anna och Fanny hann däremot inte byta kläder och fixa sig så de begav sig ut i stan med dessa ↑ kläder. Haha. Vilken outfit gillar ni bättre? ;P

22 kommentarer:

  1. Båda är snygga, beroende på hur man vill se ut i stan!

    SvaraRadera
  2. Haha båda outfiterna är söta;)

    SvaraRadera
  3. Haha båda outfitsen är söta;)

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Nemen bra Fanny att du tycker din outfit var fin ;D

      Radera
  5. Anna panna PYTTI panna//anna

    SvaraRadera
  6. Wow båda outfiterna är helt unika!:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra du tycker det Fanny ;P

      Radera
  7. Fanny är min slav och Anna är min bankomat eller tvärtom;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha voijj Fanny... xD

      Radera
  8. 🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣

    SvaraRadera
  9. Hejjj Carro!🐣

    SvaraRadera