10 april 2014

Flummigt kvällsinlägg

Sötnosarna i skolan ♥
Någon annan än jag som känner sig lite skoltrött just nu? Jag har som ingen motivation alls till något när det gäller skolan. Men sådär är det alltid för mig såhär i slutet av terminen - jag skiter typ i allt! Jag har skött mig så bra nu de två första perioderna men när jag börjar den tredje, och sista, så orkar jag t.ex inte göra läxorna mera. Som ni märkt har jag bloggat ganska lite den senaste tiden och det har berott på att jag inte haft tid att sitta vid datorn hur länge som helst. Vi ska få slutbetyg i historia och kemi och vi har haft förhör varenda lektion så man har suttit och övat på något förhör/prov varenda kväll typ. I historia (jag låter säkert jättenördig nu) siktar jag på en tia. Hade det förra perioden men vet inte alls om det blir en också denna period. Nåå, det lär ju visa sig senare... Och kemi då? Haha janå jag är nog bara glad om jag får en åtta. Hatar kemi och är nästan förvånad över att jag lyckats ha åtta genom hela högstadietiden. Hade ju som sagt kemiprov idag och det rätt uppåt skogen!

Jag ska försöka förbättra mig vad det gäller bloggandet, men jag kan inte lova något. Tycker det räcker bra med minst två inlägg per dag nu då jag har så mycket med skolan. Som t.ex idag så var jag i skolan, sen körde jag till stan och uträttade några ärenden och nu är jag hemma för att laga läxorna. Det borde finnas fler timmar på dygnet tycker jag, man hinner ju bara komma hem och så ska man och sova! Och på tal om sova.... jag sover typ redan. Trött eller vadå? Denna vecka har varit ganska hektisk så ska bara slappa och ta det lugnt i helg. Skööönt. Och imorgon blir det vår traditionella let's dance-kväll. Roligt!!

4 kommentarer:

  1. KEEP CALM tomorrow is FRIDAY!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe stämmer väldigt bra in just nu ;)

      Radera
  2. Sådär va jag också i åttan! De blir bättre i nian när man ser slutet :) // Malena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska hoppas det... :)

      Radera