19 april 2014

Glad påsk!

Hej på er, och glad påsk! Har ni haft ett bra lov hittills? Jag har haft ett bra ett i alla fall! Dock har jag ansiktet fullt av små prickar som eventuellt kan vara det där samma viruset. På vissa ställen är det lite större områden som är röda och som är jättetorra. Jag börjar bli så trött på att ha de här samma utslagen hela tiden. Meeen, jag ska inte låta prickarna förstöra mitt påsklov.

Idag var det tänkt att jag och Anna skulle har farit och fotat ursnygga påskbilder men jag sitter ännu här med pyjamas och det blåser som aldrig förr så då fick det nog vara. Men imorgon ska vi fota i alla fall! Fammo fyller 70 så hela släkten ska ut och äta. Vet exakt vad jag ska ha på mig.

Här under ser ni lite detaljbilder från hemmet. Vi brukar nog ha en hel del påskpynt framme men i år kom påsken så plötsligt (det kändes så i alla fall) så vi har bara någon kyckling här och där. Tycker det är så fint med påskpynt. Hemmet blir så färgsprakande på något sätt. Gillar ni påsken?

1 kommentar:

  1. Tack detsamma! Jaa, påsk är nog en väldigt färgglad högtid som ett tecken på att våren kommer. Fåglarna kvittrar överallt! Hoppas att du inte fått svinkoppor igen (om det nu var så de hette?) för de är väldigt irriterande och man känner sig någoles ofräsch. Jag kände det iallafall aå när jag hade dem.

    SvaraRadera