2 april 2014

My morning and my wednesday

Hej på er! Hur har er dag varit? Imorse steg jag upp lite senare än vanligt så tog det första bästa klädesplagget jag hittade - och som ni kan se blev det den här. Vet inte hur många gånger jag haft den den senaste månaden, men ofta har det varit iaf haha. Hann inte med någon större frukost som ni kan se men mätt blev jag och det är huvudsaken. Skoldagen var helt som vanligt. Finns inte så mycket att berätta när inget speciellt hände.
 
Alldeles strax kommer Anna hit. Hade på känn att jag inte kommer göra något vettigt idag så därför ringde jag Anna och frågade om hon kommer hit en sväng. Men först så ska jag, Sara och Fia gå igenom lite bilder till en present. Hörs senare med ett inlägg där jag visar hur jag gör en utåtbakadfläta. Kram! 

4 kommentarer:

  1. Skulle du kunna filma eller visa bilder från ert hus? Det ser så fint ut! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njaa det vet jag inte... tycker det är lite för privat att visa hela huset vårt... sry. :/ :) Men mitt rum kan jag säkert fota! :D

      Radera
  2. Alltså åhh din blogg älskar den! Ska säga dig att jag inte bara kollar in den 1 gång om dagen utan fler! Skulle vara snällt om du kolla in min blogg och lämna en fin kommentar! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåmeen taack ska du ha! Vad glad jag blir över såna här kommentarer. Tack så himla mycket <3 Vet inte vad jag mer ska säga haha ;) men glad blev jag iaf. Tacktacktack! :D

      Radera