2 april 2014

Snart sovdags...

Jag & min pärla <3
Godkväll! Anna stack just hem och här sitter jag nu ensam och har tråkigt. Nå som tur så är det sovdags alldeles strax men ska öva lite till på finskaläxan och sen hoppa i duschen. MEN efter det ska jag få gå och sova! Har skrattat lite väl mycket ikväll och det tar verkligen på krafterna så vill bara gosa ner mig under täcket och börja sova.

Tog också en liten tur med mopon ikväll, och usch vad kallt det var. Brrr... Hoppas å varmare väder imorgon så jag kan ta mina svarta harembyxor. Läs Janina: JAG TAR DEM. INTE DU. Uppfattat? Vi har samma byxor och ha en tendens att lägga på oss samma sak på samma dag utan att vi vet om det så vi brukar få lite konstiga blickar i korridoren men vad skulle det göra något!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar