21 april 2014

Maria Wern

Är det såhär jag ser ut då jag kollar deckare/skräckfilmer? Fanny är som vanligt minst rädd, medans Anna och jag sitter som några värsta fegisar. Har alltid haft svårt för att kolla på deckare eftersom de är så verkliga jämfört med skräckfilmer. Jag börjar nämligen inbilla mig massa saker. När vi sov över vid Annas såg vi några avsnitt av Maria Wern och jag måste nog säga det var sjukt bra! (Dock tyckte vi inte det var lika bra mera när vi var tvungna att gå ut och mata deras kaniner sådär halvt mitt i natten...) Tjejerna har varit här idag så vi har kollat två avsnitt. Det har ju varit såå fint väder men vi orkade vara ute i solen typ en timma och sen orkade vi inte mer hehe. Vi ville ju se Maria Wern! Har ni några andra bra tips på deckare?
 
Nu ska jag läsa lite på tyska prov och sen måste jag väl börja förbereda mig för skolan imorgon. Jag orkar verkligen inte till skolan just nu. Nåå som tur är det bara fyra dagar kvar denna vecka och sedan tre dagar nästa vecka. Såå skööönt. Väntar enormt mycket på sommarlov just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar