9 april 2014

ONSDAG & DAGENS OUTFIT

Hej allihopa! Hur har ni haft det idag? Jag har gått omkring med huvudvärk och sjuk mage. Ingen bra onsdag direkt... Och bättre kommer den, tyvärr, inte bli. Har en hel hög med läxor som jag borde börja med nu meddetsamma. Vi har kemi prov imorgon och jag fattar inte ett skvatt! Tar det mest på talang. Synd bara att jag inte har den talangen...

Men innan jag börjar med alla läxor ska jag gå ut i det fina vädret en stund. Vi har en väldigt stor balkong och det är så varmt och skönt där just nu så jag funderar lite på om jag ska ta öva på prov där istället för att sitta inne. Tar med mig lite tårta och så ska jag sätta mig i en solstol så blir det här nog en bra onsdag. Ska bara byta om till myskläder först. Värsta som finns är nog att ha jeans på sig här hemma. Nedan ser ni också vad jag har haft på mig idag. Körde på samma byxor som igår men annars väldigt enkelt. Keep it simple, som man brukar säga.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nåmeen tack ska du ha, fina du! Vad glad jag blir! :D

      Radera
  2. Fiinis Carro! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi taack desamma, Jennifer! :D

      Radera
  3. Har inte heller haft någon bra dag, trots att jag fyller 13... Lillasyster ligger på sjukhus med lunginflammation och har haft kommunalt prov i matte samt löptest med värkande fot. Plus att jag sitter med rellaboken framför mig och försöker lära mig lite till morgondagens prov. Just bad. But keep calm, it is my birthday today and only today;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska börja med att säga grattis åt dej; GRATTIS! Tonåring nu då, eller va?! ;) Nej men den födelsedagen låter ju inte så värst kul... Min födelsedag var inte heller så rolig det här året. Lägg ifrån dig rellaboken och gör det du känner för nu istället de här sista timmarna på din födelsedag. Du fyller ju ändå bara en gång i året! ;P

      Radera