28 april 2014

Order from Sheinside

 
Dessa två klänningar klickade jag hem från www.Sheinside.com igår. Det finns sååå många fina klänningar att välja mellan men behöver ett par helt vanliga klänningar att ha på sommaren så dessa tyckte var perfekta för det. Klickade även hem en hel del andra kläder, bland annat en konfirmationsklänning. Den är onesize så den är säkert för stor men det får jag ta och lösa sen. Visar alla de andra plaggen sen då de är hemma hos mig. Sheinside är helt klart min nya favorit webshop!

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas att du har fått en bra start på veckan
    & att du mår bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejhej! Jomen det har jag nog haft! Desamma, och ha det bra! :))

      Radera
  2. Kan du visa hur du gör sådana där collage till bloggen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså jag är så oteknisk när det gäller sådana saker som att visa hur man gör något så det är nästan pinsamt! Men jag kam alltid försöka :)

      Radera
  3. blir du sponsrad av sheinside? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej nej! Visade klänningarna för att jag ville visa vad jag beställt efter. Dock skulle det vara otroligt roligt att samarbeta med företaget :D

      Radera