16 april 2014

Påsklov!!

Alltså jag fattar inte riktigt ännu att vi fått påsklov. Började ställa mig redan för natten och kom på att jag behöver ju inte gå och lägga mig så väldans tidigt. Det ända jag typ tänker på är läxor så det känns lite konstigt att säga vi är lediga imorgon. Har dessutom ingen påskfeelis alls. Men så har det varit med alla högtider detta år/förra året. Jag håller på att bli gammal haha. I år kan jag dessutom inte äta påskägg. Som ni alla säkert vet så godisstrejkar jag. Verkligen inte roligt när man får äta så mycket gott. På tal om godsaker så idag fick vi världens godaste skollunch (bild ser ni ovan, alla bilderna är från dagen). Ni skulle sett mig när jag stod där i matkön och fick syn på vad det var för mat. Jag bara hoppade och klappade händerna haha. Var SÅ mätt och belåten efteråt.

Vad har ni sysslat med idag då? Jag har varit och hälsa på Anna men hon skulle göra färdigt någon skoluppgift så hon var inte så rolig att umgås med ;P Just nu sitter jag här med Janina. Hon ska sova över här! Vi åker med tåg tidigt imorgon till grannstaden för att shoppa så därför tänkte vi att det vore lättare om hon sov här inatt. Nu ska vi boka tågbiljetterna. Hörs senare med dagens outfit. Puss!

4 kommentarer:

  1. Du liknar Emma Watson på vissa bilder, den bilden längst ner till vänster. Och hon liknar dig på omslaget till Harry Potter 4. Är inget fan av HP dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha gör jag det? :D nej jag är inget fan heller, har inte ens sett klart en hel Harry Potter film hehe ;)

      Radera
  2. Hoppas du tog det som en komplimang för det var så jag menade!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joodå, det gjorde jag nog! ;)

      Radera