1 april 2014

Red jacket

Här är en bild på min och Fias nya jacka. Jag ville ha en ljusrosa men mamma köpte denna så jag får väl så lov och ha den... haha. Bilden ljuger lite - färgen är mera rödröd och inte sådär rosaröd. Men nog ska den säkert användas flitigt! Vi har ju en turkos också och jag måste nog säga att dessa jackor är P.E.R.F.E.K.T.A när man kör mopo. De är verkligen såå varma och den är vindtät - vilket är det bästa som finns på en jacka när man kör.
 
Den här hittar du på KappAhl!

16 kommentarer:

  1. Svar
    1. 49,95€
      men den är nog värd sitt pris! :)

      Radera
  2. Fin jacka! :) Har du funderat nåt på vad du ska studera i framtiden? Är kosmetolog och estenom något som verkar lockade? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :)

      Jag hatar den här frågan haha. För kanske ett halvår sedan ville jag på någon estenom utbildning men nu vet jag inte mera...något inom resebranschen skulle vara roligt :) Men som sagt. Jag vet inte! Känns lite som att folk skulle tycka att jag var lite för utseendefixerad om jag gick en sån utbildning..Meen jag har ju ett år på mig ännu att fundera. ;)

      Radera
    2. Sen är ju estenomutbildningen en högskoleutbildning och inte nåt man studerar efter högstadiet, men det visste du ju säkert :) Gymnasiet är en jättebra grund ifall man inte vet va man vill fortsätta med senare :)

      Radera
    3. Jupp, det vet jag! :) Joo jag tror nog det blir gymnasiet för min del! :D

      Radera
    4. Estenomutbildningen grundar sig på inre skönhet. Fast man går där så behöver man nog inte vara utseendefixerad, men går man en sån utbildning så är man troligtvis automatiskt intresserad av hur man ser ut och hur man klär sig :) Men tänk dig att ditt modeintresse är din största hobby, såsom kanske skidning är någon annans hobby =) Ibland känns det nästan "fel" att vara modegalen och ofta kan man bli tagen på väldigt fel sätt. Hoppas du hittar det just du vill gå :) Kram

      Radera
    5. Tack så mycket för din kommentar! Behövdes verkligen en åsikt från en som själv går där :) Joo alltså min "hobby" är ju nog mode så kanske estenomutbildningen skulle ändå vara något för mig efter gymnasiet...? Jag gillar ju att styla folk och fixa håret m.m Dock är det ju nog några år till men man måste ju nog börja planera lite ;) En sak jag ännu undrar är att har du blivit mer "utseendefixerad" eller mer modegalen (helt sådär hysteriskt) när du börjat gå där? Är nämligen lite rädd för att bli det haha. Och så en till fråga. Vad säger folk åt dig när du säger att du går estenomutbildningen? Tack igen för din kommentar! Kramis!

      Radera
    6. Tror faktiskt att estenom skulle passa dig riktigt bra :)

      Svar på fin fråga: nej det har jag inte blivit :) jag har lärt mig mer inom områden och är ännu mer säker på att jag kan det här och säker på att jag vill jobba med det här :) kram

      Radera
    7. Åjj så roligt att höra! :D

      Jamen så bra! Estenom låter riktigt roligt måste jag säga :D kram!

      Radera
  3. ja hon funderade nog en stund på färgen kan jag meddela ;) Hahaha

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha jaaa det kan jag tänka mig! Hon brukar ha lite beslutsångest när det gäller kläder haha. ;D

      Radera
  4. nice med lite färg :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, speciellt nu till våren! :D

      Radera
  5. Varifrån superfiiin..:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är från Kappahl! Taack så myki! :D

      Radera