6 april 2014

Samsung Galaxy S3

Jag trodde då aldrig att jag skulle köpa mig en Samsung! Men här har ni den - min nya, fina telefon. Det går inte att beskriva hur skönt det är med en fungerande telefon. Och att inte tala om alla appar som finns på den.... mycket, MYCKET bättre än Nokia ju! Hade ganska så beslutsångest om jag skulle köpa en IPhone eller Samsung, men Samsung hade bättre kamera och större minne så därför föll valet på den. Ni kan ju inte riktigt se färgen nu när bilden är svartvit men den skiftar lite i blått. Mörkblått. Ville inte ha vitt eftersom alla andra har det så tog denna istället. Än så länge är jag jättenöjd!

8 kommentarer:

  1. Grattis till nya telefonen:)

    SvaraRadera
  2. Ett tips: Köp ett "kortfodral" (sånt som man kan ha bankkort i typ) till telefonen som skydd för skärmen går jättelätt sönder om du tappar den, tyvärr! På www.miniinthebox.com finns många fina! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo jag har nog funderat på att köpa mig ett men har inte hittat något fint än så länge... Men tack så mycket för tipset! Ska checka sidan genast. Tack! :D

      Radera
  3. Har du instagram nu? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Neej tyvärr så har jag inte det... :/ Och jag vet inte hlr om jag ska laga åt mig eller inte. Jag tror nästan jag blir beroende om jag lagar och jag vill inte sitta med min telefon hela tiden. Meeen jag ska fundera på saken :))

      Radera
  4. Laga instagram, du kmr ha så fina bilder! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha njaaa... vi ska se. :) Mina vänner tjatar på mig men jag vet inte... :)

      Radera