8 april 2014

Våriga naglar

Glömde att lägga upp en närbild på mina fina naglar i outfitinlägget så gör det nu istället. Har jag inte en fin vårfärg på naglarna? Självklart skulle det vara ÄNNU snyggare med bruna fingrar till men nu när jag inte är det får jag nöja mig med mina rosa, hemska och torra händer. Jag har SÅ torra händer så det är inte klokt. Det kanske syns också? Och mina fingrar ser ut som några små korvar. Någon annan som tycker det? Jag har fått höra av väldigt många att mina fingrar ser ut som det och nu undrar jag om det faktiskt stämmer. Idag i skolan mätte jag och några andra våra händer (i brist på annat att göra haha) och mina var ju som några små pinnar. Så jag antar att jag har små korvar till fingrar. Haha.

6 kommentarer:

  1. Å vilken fin färg på nagellacket! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej men tack ska du ha, fina du! :D Jaa, gillar färgen jag också. Det får en att börja längta ÄNNU mer till sommarn.

      Radera
  2. Jättefin färg på nagellacket! Vilket märke? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det är nog inget speciellt märke, köpte det nämligen från Arguineguin när jag var dit förr året för endast 1€. Ibland har man tur ;)

      Radera
  3. ojj va fiin färg på naglarna! :) och värkligen jätte fin hearder! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha, snälla du! :D roligt att den föll någon i smaken iaf ;)

      Radera