19 maj 2014

19.5.2014

SOMMAR!!! Här är det 30 grader varmt och vi håller på att få värmeslag. Sitter just nu vid fammos. Vi solar, dricker Coca cola, pratar om livet och fotar lite till bloggen. Kan det bli bättre? Nej tror det knappast! Menade ju dö på gymppan när vi var utomhus och hade boboll. Jisses så svettigt det var. Oturligt nog hade jag inte med mig någon handduk. Usch vad jag kände mig ofräsch... Men lite färg har jag ändå fått i alla fall! Nu är näsan ännu rödare. Syns inte på bilden men den är superröd. Jag som trodde att jag inte skulle bli brun/röd i sommar och så är jag hel röd redan efter första dagen i solen. Underbart! (förutom faktumet at jag är röd som en kräfta)

Jag ska vara kvar här ett tag till men om en stund måste jag dra mig hemåt för att öva på finska prov. Har ingen lust alls att läsa men det är bara åtta skoldagar kvar och det ska jag nog klara. Hörs lite senare fina ni!
Dagens outfit!

4 kommentarer:

  1. Ja du vilken värme...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa-a, det är nästan lite för varmt! ;) Men nu ska jag inte klaga, det kommer nog bli sämre väder.... :/

      Radera
  2. Väntar på flera bloppisar! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe joo jag vet. Men har bara inte haft orken till att fota alla plagg ;)

      Radera