26 maj 2014

26.5.2014

Alltså vad har hänt med vädret? Det regnar ju och är fem grader. BRRRR... Det är sommarlov om bara fyra dagar så jag hoppas nog att vädret blir bättre tills det. Om inte, jaa då sticker jag så säkert utomlands! Vare sig mamma och pappa tillåter mig det eller inte.
 
Har suttit inne och myst ända sedan jag kom hem från skolan. Jag har kollat de nya Ghost whisper avsnitten och gud så bra de är! Mycket bättre än de första säsongerna. Vi har inga läxor tills imorgon så här chillar vi för fullt haha. Inga måsten. Dock ska jag snart iväg på ett möte och träffa alla konfirmander. Men det lär inte ta så jättelänge, ska vi hoppas i alla fall. Har ingen lust att sticka näsan utanför dörren när vädret är såhär. Mycket bättre att sitta inne och läsa och kolla film istället.
 
Hoppas ni haft en bra måndag!
Pappa har lånat kameran så det fick bli en webcam bild denna gång  :-)

2 kommentarer:

  1. Sommarlov? Fyra dagar? *tittar ut och ryser* Otroligt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa det är verkligen inte roligt... man vill ju ha sommar när det börjar bli sommarlov :)

      Radera