27 maj 2014

27.5.2014

Hejsan! Denna tisdag har bestått av finska framförande, tårtätande, hängt med Janina i stan, städat i pappas kontor i några timmar och bara haft allmänt roligt. En tisdag med mycket skratt. Speciellt på finska då vi hade vår teater och fick tårta. Jag är supernöjd med mitt framförande! Hela klassen gjorde riktigt bra ifrån sig tycker jag. Vi har så roligt ihop och jag hoppas verkligen att nästa år blir lika bra även fast vi har fått ny klassföreståndare och några nya elever till klassen. Men nog tror jag att det ska bli bra. :-)
 
Nu ska Janina och jag lägga på en film åt oss. Tips på bra filmer? Har frågat tusen gånger förut men jag kommer aldrig ihåg vad ni har gett på förslag hehe. Hur som helst. Hoppas ni haft en bra dag!
Städerskan Carro! Jag hatar egentligen att städa haha.

2 kommentarer:

  1. Va har du fö kamera? ;)
    Riktigt fin blogg! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har Canon EOS 600D :) Och tack så mycket! Blir så glad :D

      Radera