28 maj 2014

28.5.2014

Vilken onsdag! Skoldagen var skitkul med massa gott att äta, en skattjakt som lärarna ordnat åt oss, filmtittande och en "första-hjälpen-eftermiddag". Tror nog jag aldrig har varit med om någon slappare skoldag. Direkt efter skolan stack jag, Manda, Janina och Jecka till stan för att uträtta några ärenden. Vi åt middag på Mango house (börjar bli stammis där nu) och satt där och tjattrade en stund. Sen har vi nog bara tållat på i stan i några timmar i jakt på lite grejer. Har också fixat gåvan som vi ska ge åt vår klassföreståndare. Kan säga att det blev superfint! Men det tog nog sin lilla tid att välja ut något. När jag visade en sak så fick jag höra "neej usch" "vilken ful färg" "hede e så opersonligt!" men till sist så kom vi nog överens om något. Och bra är väl det, annars skulle det väl har slutat med att allihopa skulle varit sura på varandra.

Flickorna har också varit här ikväll. Vi har kollat film och bara pratat. Mysigt! Nu känner jag mig som en zombie och orkar inte koncentrera mig mera så det är inte mitt fel om det är felstavat någonstans, hehe. Såg att det kommit ut två nya GW avsnitt. Måste kolla! Hur trött jag än är kan jag inte vänta tills imorgon. Nu säger jag god natt åt bloggen i alla fall. God natt ♥

2 kommentarer:

  1. Kommer du att bära med dig presenten till kyrkan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det kommer jag inte :) jag lämnar det nog i skolan :)

      Radera