4 maj 2014

4.5.2014

God morgon sötnosar! Sovit gott? Jag är sååå slut så det är hemskt! Vet inte alls hur jag ska orka till skolan imorgon... Kom hem runt två inatt och somnade vid tre så då kanske ni förstår att jag är lite trött. Hela gårkvällen spenderades hos Janinas. Hon hade kalas åt oss! Måste säga att vi hade en riktigt trevlig kväll så detta måste vi göra om tjejer. :-) Igår var det också en sådan kväll då vi pratade om allt mellan himmel och jord, och en sak var att enligt dem så lägger jag alltid upp cp-bilder på dem på bloggen (vilket inte alls jag tycker). De sa att jag lägger alltid på helt seriösa bilder på Anna, Fanny och Victoria men när det kommer till dem så lägger jag upp hemska bilder. Jag tycker de har helt fel och stämmer inte alls haha. De vill att ni ska veta att de bjuder på sej själv så de är därför de är lite knäppa på bild. Bilden under är ju förstås inget undantag, haha.

Nej nu är det dags för frukost och sen måste jag ställa mig. Ska nämligen iväg till kyrkan. Vi ska gå en rundvandring på gravgården så det är nog bäst att klä sig varmt. Det snöar nämligen där ute. Jag som trodde att det hade blivit sommar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar