18 maj 2014

5 fun facts about me

  1. Jag kan komma på ibland (okej, ofta då!) att jag talar för mig själv. Det är extremt pinsamt när jag t.ex. står i klädbutiker och ser något fint kan jag stå där och prata med mig själv. Samma sak är det när jag kör mopo. Jag pratar hela tiden för mig själv och jag är lite rädd för att det kan se väldigt knäppt ut när jag kommer där körandes. Men vad kan jag åt att jag har en inre röst som pratar med mig hela tiden? ;P 
  2. Jag drömmer ofta väldigt sjuka drömmar. Kan säga att jag drömmer allt från att jag var gift med Måns Zelmerlöv (haha alltså hur kan man äns drömma något sånt?! Tröstar mig med att det där var för vääldigt längesen) till att jag blir jagad av Mårran. Det är ingen humoristisk dröm utan det är på blodigt allvar och jag är helt svettig när jag vaknar. 
  3. När jag och min syster kommunicerar med varandra pratar vi endera skånska, brittisk engelska eller rikssvenska. Haha ni skulle höra hur vi låter, vi är verkligen superknäppa! Speciellt när vi grälar om något. Hon tar det skånska och jag på brittisk engelska haha.
  4. Jag sjunger ALLTID i duschen! Yess, nu var det sagt! ;-)
  5. Jag är mamman i vår klass. Det är jag som håller koll på alla och säger att de ska vara tysta när det måste vara det. Jag läxar även upp de som inte uppför sig. Utan mig skulle nog inte våra lärare stå ut. Haha näää skämtosido! Men jag kan definitivt säga att jag är mamman i klassen.

4 kommentarer:

  1. Hehe, kul med facs! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att det uppskattas ;D

      Radera
  2. Hahahah alltså 3:an :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha jaa-a... xD

      Radera