1 maj 2014

Beautiful like diamonds in the sky

Här har ni fyra bilder på min vackra bästis Anna. Ni vet inte hur svårt det är att få en bild på Anna så jag är jätteglad över att jag fick åtminstone några. Orsaken till det är att hon inte känner sig så bekväm framför kameran. Och det kan jag förstå efter det är hon som alltid står bakom kameran haha. Men jag ska försöka göra henne ännu mer avslappnad framför kameran så att ni inte behöver se på massa bilder då hon har armarna i kors (brukar nämligen säga åt de som inte vet hur de ska stå att de ska stå med händer i kors - det funkar alltid!). Passade utmärkt att vi fotade idag då jag hade sminkat henne lite extra och fixat håret (som inte alls blev som jag ville ha det). Vi provade också lite olika frisyrer för att se vilken hon ska ha nästa vecka när hela henne årskurs har någon sorts bal/middag. Då ställer jag upp som stylist åt henne hihi.

2 kommentarer: