4 maj 2014

BLOPPIS

Nu mina vänner. Det är dags för den här bloggens första bloppis. Roligt va!? Har MASSA kläder jag vill sälja men lägger endast ut några plagg för att se om någon gillar det. Sååå hoppas ni gillar kläderna! Du som köper ska helst vara från mina trakter men om du riktigt vill ha det så kan jag posta det men fraktkostnader tillkommer. Skicka ett meddelande på Facebook åt mig och så kan vi se hur vi gör. Och om det är något ni undrar är det bara att lämna en kommentar eller som sagt skicka på FB. Hope you like it!
 Jumpsuit i storlek onesize. Oanvänd. Pris: 5€
 Tajt stretchig jeanskjol i storlek 152. Använd två gånger. Pris: 3€
 Blazer i storlek XS. Använd endast en gång. Pris: 3€
 Ett par svarta byxor i storlek 152. Använd endast några gånger. Pris: 6€  SÅLDA!!
 Finstickad tröja i storlek 34. Använd tre gånger. Pris: 3€
Midjehöga shorts i storlek 146. Pris: 3€  SÅLDA!!

10 kommentarer:

  1. Är domdär svarta byxorna uppät benen eller far de mer utåt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är varken riktigt tajta eller riktigt lösa :) gå in på den här adressen så ser du hur de ser ut på mig så får du avgöra om de är tajta eller lösa :) http://carolinahannamaria.blogspot.fi/2014/01/a-typical-winteroutfit.html?m=0

      Radera
  2. Gillar dendär jumpsuiten ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa den är söt ;) dock lite stor åt mig så därför jag säljer den :)

      Radera
  3. Den brun och svartstickade tröjan var väldigt fin:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är ledig så om du vill ha den är det fritt fram ;)

      Radera
  4. Har gärna flera bloppisar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt det uppskattas! :D Har väldigt mycket jag vill sälja så det kommer väl upp under helgen. Eller så redan imorgon ;)

      Radera
  5. Mera bloppisar, super kul!:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejmen så kul att du gillar det! :D Ska lägga upp något i helg hade jag tänkt :))

      Radera