20 maj 2014

DRESSES

Här är klänningarna jag säljer! Nu ser ni ju inte färgerna men om ni är riktigt intresserade så tar ni kontakt med mig via Facebook (min mail funkar tyvärr inte för tillfället) så kan jag skicka detalj-bilder. Den första klänningen är grå/vit, den andra är gammaldags rosa och den tredje är brun. Inte mörkbrun utan färgen far väl lite mot kastanjebrun. Klänningen i mitten skulle jag haft som konfirmationsklänningen men den är alldeles för lång åt mig och lite för stor vid axlarna. Kvalitén är det inget fel på och den är superfin IRL. Storlekarna är S men den i mitten är Onesize. Kontakta mig om du är intresserad!

9 kommentarer:

  1. Sy in/upp? I stan nära makuuni finns en billi å dukti sömmersko, kosta knappt 10€ :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo jag har faktiskt tänkt på det men den har en modell som inte riktigt går att sys in... Lite synd måste jag säga. Annars skulle ju problemet varit löst för längesen :)

      Radera
  2. Hej! Jag är intresserad av hur lång klänningen i mitten är. Hur lång är du? Och vart räcker klänningen på dig? Skulle vara bra att veta för att sen kunna räkna ut hur den blir att passa på mig.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej! Nejmen så roligt! :) Jag är 1,51 och klänningen är nog strax ovanför knäna. Volangerna där nere gör att den inte ser så jättelång ut på mig. På min syster passar den perfekt och hon är några centimeter längre än vad jag är. Men det är onesize så den ska passa på en som har storlek XS-M. :) På mamma var den också jättebra och hon är 1,58. Såå den passar typ på alla!

      Radera
  3. Hur länge tog det för ditt paket från Sheinside att komma? :)

    Du skulle förresten kunna fota bilder där du har kläderna på så man ser hur långa de är! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade räknat med att det skulle ta två veckor men det tog istället tre. :)

      Jaa jag ska se först om jag får någon fotograf, haha. Nejmen säkert! Ska försöka ha Anna att ta bilder på dem i helg :))

      Radera
  4. har du kvar den mittersta klänningen? isåfall är den fin? skulle behöva en klänning till ett bröllop och den ser fin ut men vet inte om färgen dock är den rätta :/ :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr måste jag säga att mamma tog och började använda den istället. :( Roligt att du var intresserad iaf och hoppas du hittar en klänning till bröllopet! :) Kram!

      Radera
  5. jodå jag hittar nog en annan! :) annars vad roligt att du fick någon iallafall att ta den :))

    SvaraRadera