10 maj 2014

ESC

Det är lördagkväll och hela familjen myser framför Eurovision. Heja Finland! Dock tror jag de inte kommer på en så bra placering men vi ska hoppas på det bästa. Som vanligt så har vi gjort upp en lista över alla bidrag och så ger vi poäng. Enligt min familj så ska Finland vinna (of course), Sverige på andra plats, Grekland på tredje plats och Danmark på fjärde. Min personliga favorit är Danmark. Han är så söööt!! En ny Bruno Mars kan man säga.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på programmet. Undrar vem som vinner... ÅÅÅH VAD JAG ÄLSKAR ESC!!

2 kommentarer:

  1. Vad tyckte du om att Österrike vann? Själv hade jag nog föredragit Sanna, gillade den låten bättre...Nåja, det gick ju bra för Finland trots allt ^^. Synd att Danmark å Spanien kom om i slutet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skriver i ett skillt inlägg mina åsikter :))

      Radera