1 maj 2014

FÖRSTA MAJ

Såhär har jag firat första maj! Sov ju över hos Anna inatt så vaknade rätt sent men vi båda var så sega så vi låg och kollade film istället för att gå ut hehe. Annas mamma var jättesnäll och kom sedan med hemlagade munkar och mjöd åt oss. Åh så goda munkarna var! När klockan var halv tre kände vi att näe, vi måste ju nog göra något av dagen så vi sminkade oss (läs: jag sminkade både mig och Anna) och så begav vi oss till Victorias. Vi har suttit och pratat, njutit vid vattnet en stund, gosat med Sessan och bara skrattat lite för mycket. En väldigt trevlig första maj har jag haft, även fast vi inte for på någon "majlindu", haha.
 
Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag fixa ett till inlägg. Då kommer ni få se några bilder på Anna.


2 kommentarer:

  1. Ade bilden näst sist e jättehärli :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa he tycker jag å! ;) Sommaaar....

      Radera