14 maj 2014

HAMPTON REPUBLIC

Jag har gått och kärat ner mig i märket Hampton Republic. Eller kan man äns kära ner sig i ett märke? Haha. Anyway. Dessa godingar är av det märket och ni hittar dem vid Kappahl. Dock är inte alla plagg på denna bild mina men i detta hushåll delar vi nästan på alla kläder (förutom skor och byxor eftersom vi alla har så olika former på fötterna och benen) så vi har typ allt tillsammans. Någon av er som har något plagg i detta märke? Själv gillar jag den här marin-stilen och klär mig gärna i något sånt plagg på sommaren. Måste gå in till Kappahl och se vad annat snyggt de har fått in sedan sist jag var dit.

2 kommentarer:

  1. Åh, LOVE IT! Jag älskar också deras kläder, marinstilen är helt klart min stil och mörkblått är min färg. Älskar också deras barnkläder och herrkläder så helt skulle vi alla gå runt i ett gäng HR i vår familj :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa de har verkligen superfina kläder! Skulle kunna ha hela garderoben full, haha. Barnkläderna tycker jag är supersöta. Speciellt babykläderna :))

      Radera