10 maj 2014

Hos Anna

Hej på er alla! Måste bara säga att guuud så roligt att Benjamin vann!! Han förtjänade verkligen att vinna. Hade, som vanligt, let's dance-kväll med tjejerna igår. Känns sorgligt att det är slut. Vad ska vi nu hitta på på fredagskvällarna?

Just nu sitter jag i alla fall hos Anna. Vaknade super tidigt imorse även fast jag var upp jättesent så jag började ställa mig inför dagen. Hade inte något bättre för mig, hehe. Så jag ringde min personliga fotograf Anna och frågade om hon kunde fota mig. Svaret var lite tveksamt (som vanligt) men efter att jag fick henne övertygad så trotsade vi regnet och gick knäppte av dagens outfit. Just nu är Anna ute i garaget och fixar något med sin mopo. Eller rättare sagt; hennes faffa fixar något och hon kollar på. Och jag sitter här inne i min ensamhet. Kollar igenom mina favoritbloggar, hör på eurovisionslåtarna och bara sitter och tar det lilla lugna. Bra lördag. Och bättre blir den ikväll. Är så taggad för EUROVISIONS FINALEN!!!

Ha superbra lördag alla läsare!

Såhär ser jag ut idag! Hehe har suttit och tagit selfies ett bra tag nu... 

8 kommentarer:

  1. Flera bloppisar! :')

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okay, ska bli! :D

      Radera
  2. hur gör du för att få så vita fina tänder?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du, jag nog inte sådär vita tänder som på bild :) datorn var framför mig och tänderna blev såå mycket vitare än vad de egentligen är. Annars så borstar jag tänderna två gånger om dagen + någon extra gång om jag ska till stan eller något. Ibland brukar jag lägga salt på tandborsten också så det "slipar" bort det gula :)

      Radera
  3. Omg! Är det FINAL ikväll?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp! Ska bli såå kul att kolla på! :D

      Radera
  4. När och vilken kanal kommer det på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer klockan 22.00 och kommer på Svt1. Eller det är ju beroende på om du ville se med en finländsk kommentator eller med en svensk :)

      Radera