5 maj 2014

Måndagkväll

Tja! Här sitter jag framför datorn (osminkad som ni kan se men ni sa att ni ville ha en bild på mig när jag är utan smink så here you go!) och gör allt annat än vad som borde göras. Inte bra. Jag har försökt göra klart en bokrecension men jag kan nog bara säga att det går skit. Det här kommer ju bli en hel bok ju! Förra bokrecensionen fick jag 10- så känner lite press på att denna också ska vara bra... Fortsätter imorgon igen, orkar inte mera ikväll.

Nu ska jag öva lite på matteprovet jag har imorgon och sen ska jag se sista avsnittet av Inför Eurovision 2014. Imorgon kommer första deltävlingen och jag är sååå taggad för det, haha. #eurovsionfannummerett. Har väntat i ett år på det här och nu äntligen börjar det!!

2 kommentarer:

  1. Kan du göra ett inlägg där du förklarar hur du fixar dina ögonbryn så snyggt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart! Har gjort det en gång förut (http://carolinahannamaria.blogspot.fi/2014/02/hur-jag-fyller-i-mina-ogonbryn.html) men jag kan nog gör en till om du vill :)

      Radera