11 maj 2014

Morsdag 2014

Och här kommer Carro med sina klassiska mat-bilder, haha. Hoppas det inte snålar er allt för mycket ;P Mamma har vi firat med att vi uppvaktade henne imorse och på eftermiddagen kom fammo, faffa, mommo och moffa hit på middag. Pappa hade grillat gott kött som vi åt tillsammans med potatisgratäng. Supergott - som vanligt. Senare drog vi till fammos på kaffe och träffade kusinerna. Var jättefräck och stack därifrån direkt efter kaffet eftersom jag hade massa läxor att fixa. Och ännu är de inte klara... *Suck* Satt två timmar och övade på prov i eftermiddags och nu borde jag börja läsa ut en bok. Jag har ungefär 70 sidor kvar och jag ska ha klart den andra bokrecensionen imorgon. Stressigt värre. Sitter här och läser och skriver mellan varven haha.

Nepp, nu ska jag kolla lite hockey, läsa på min bok, skriva klart bokrecensionen och laga engelska läxan. Hur ska jag hinna gå och sova?!

2 kommentarer: