20 maj 2014

New clothes

Dessa tre plagg kom i mitt paket från sheinside igår. Älskar allt! Och äntligen äger jag ett par komönstrade short. Detta var såklart inte allt som låg i paketet, det gjorde ju också min konfirmationsklänning. Men den var alltför stor. Buhuu. Det var ju exakt en sån jag ville ha! Nu är det bara att börja leta vidare. Vet inte vad jag ska göra med den, om jag ska sälja den eller behålla den bara för att ha den i mitt skåp. Den är såå fin och skulle gärna ha den i mitt skåp bara för att kolla på men det är väldigt onödigt. Jag hade också beställt två par vanliga klänningar som man kan ha i skolan men de var inte alls som jag hade tänkt mig. De är alltför långa och materialet är så konstigt. Den ljusare av dem var jätte genomskinlig så den kan man nog bara ha på stranden i sommar med en bikini under. Nu är bara frågan den, skulle ni vara intresserade av klänningarna? Ska jag lägga upp dem här så ni får se dem?

5 kommentarer:

  1. Lägg gärna upp bilder på dem!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Jaa är de inte snygga? ;) Roligt med något lite mer "tokigt" mönster :)

      Radera
    2. Ja men exakt :) komönstrat är snyggt :)

      Radera
  3. jooo lägg upp bilder!! :))

    SvaraRadera